Kavanozlarıma Puantiye şıklığı =)

Merhaba,
Henüz evlenmemişken, insanlar süpürgelerini nereye koyuyor acaba diye merak ederdim. peki ütü masalarını?
Ütüyü? Çamaşır sepetini? Ya ütülenecekleri? Hep bunların kaygısı içerisindeydim =)
Sanırım etrafta görüntü bozukluğu olsun istemiyorum...

Evleneli iki ay oldu fakat hala düzen kuramadım. Eşyam çok mutfağım orta halli ve kullanışsız. Dolaplarım var gibi dursa da içleri kullanışlı değil. Bunları yavaş yavaş fark edip çözüm yolları arıyoruz.


Bu aralar baharatlara da takmış durumdayım.
Bi-evden aldığım baharatlığım hiç kullanışlı değilmiş. Delikleri çok ufaktı, onları tornavida ile genişletebildiğim kadar genişlettim. Faydası olmadı.
Bir de üzerinde isimleri yazmadığı için ve şeffaf olmadıkları için içlerinde ne olduğunu anlamak zor oluyor.
Çeyiz dizen arkadaşlar aman dikkat edin derim ;)

Bende çözüm olarak minik kavanozlardan almayı düşündüm.
Onları süslemek de lazım ama değil mi?


Ama öncesinde bir taslak yapılmalı. Bende büyük kavanozlarımı süslemek ile başladım.
İlk kavanozum;



Haftasonu misafirlerim vardı, onlarla birlikte fikir alışverişi yapıp birlikte boyadık =)



Kavanozlarıma can geldi =)

Bu arada boya olarak ojeleri kullandığımı farketmişsinizdir =))

İçleri dolu iken daha tatlı gözüküyorlar. En yakın zamanda içleri dolu veeee kapakları boyanmış haldeki fotoğraflarını ekleyeceğim ;))

Etiketler: , , , ,