Mimlendim... Mimledim...

Merhaba, 
Prensesin-Masali adlı blog yazarı tarafından mimlenmişim =) 
Kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum.
Mimlendiğim haberini haftasonu telefondan gördüm. Tabiki heyacan sardı beni. Çünkü blog yazarı olma yolundaki ilklerimi yaşarken, yanına ilk mimlenmem de yer almış oldu =)


MİM nedir? Nasıl bir şeydir?

Takipçi sayısı 200'ün altında olan yeni bloglar için hazırlanmış bu Liebster. Amaç bloggerlar arası sosyalleşip, blog trafiğini arttırmak. Önce bana sorulan soruları yanıtlayıp sonrasında da kendimle ilgili 11 gerçekle beraber mimlediğim 11 bloggera 11 soru soracağım ve bu bloggerların sayfalarındaki postlarının altına onları mimlediklerime dair yorum bırakacağım.  



Bana sorulan 11 soru ve yanıtları;

1) Sizce aşk evliliği mi mantık evliliği mi ?
Hem aşk hem mantık. Mantığa uymayan birisine nasıl aşık olunur ki ;)
Sanırım mantığıma uyan kişiye aşık oldum :) 



2) En çok sizi neler mutlu eder ?

Hiç belli olmuyor... Bazen uzun zamandır haber almadığım arkadaşımın araması, bazen dostlarla hoşça geçirilen zaman, bazen alınan ufak bir hediye... Genelde küçük şeylerle mutlu olabiliyorum. En çok da yaptığım şeylerin önce kendimin sonra insanlar tarafından beğenilmesi...

3) Neyi kesinlikle affetmezsiniz ? 
Bu zamana kadar neyi asla affetmem dediysem affettiğim için, bu sorunun cevabı yok. 
Her şeyi affederim ama izlerini silemem demek daha doğru olur...


4) En sevdiğiniz dizi hangisi ? 
Yabancı dizi olarak How I Met Your Mother, Walking Dead izleyicisiyimdir.
Yerli dizi izlemeye evlendiğimden beri başladık, İntikam20 dakika, tabi ki, Leyla ile Mecnun dizilerini izliyoruz. 
Hepsini de çok seviyorum.

5) Mükemmel bir gün sizce nasıl olmalıdır ? 
İster mükemmel, ister kötü, hangi gün olursa olsun eşim yanımda olmalı ve sadece ben değil herkesin eğlenip huzurlu olduğu bir gün benim için mükemmel bir gündür...
ee şeyyy aslında eve alışveriş poşetleri ile döndüğümüz gün de mükemmel bir gün olabilir :)))


6) Hayatımda keşke bu da olsa dediğiniz şey nedir ?
Huzurlu bir çalışma hayatımız olsa (mesela o yer Aksa olsa) fena olmazdı =)

7) Hangi ülkeyi görmek isterdiniz ? 

En sevdiğim soru ve cevabı... 
Yeni Zelanda, dönüşte Avustralya'ya uğramamak ayıp olur, değil mi?

8) Çok alışverişe çıkar mısınız ? 
Evet alışveriş candır =) 
Bu aralar sadece ev alışverişine çıkıyoruz =( 


9) Hangi şehirde yaşamak isterdiniz ? 
Aslında yaşamak istediğim şehirdeyim.
Daha sakin, huzurlu, trafiği az olan  bir şehirde yaşamak isterdim.
Aslında memleketim, üniversitesinde 7 sene okuduğum, hayat arkadaşımla tanıştığım şehir olan Trabzon'da da yaşamak isterdim. Eeee vefa borcu sanırım=)

10) Hayallerinizin peşinden koşar mısınız ? 
Gerçekleşmeyecek hayaller kurmam. Daha realist bir insan olduğum için, kurduğum hayaller geleceğe yönelik planlarım olmuş oluyor. Planlarımın peşinden elbette koşarım ;)


11) En çok nerden kıyafet alırsınız ? 
Marka takıntım yoktur. Beğendiğim bir ürün olsun isterse o ürün çarşıda mağazada veya pazarda olsun alırım.



12) Kariyer mi aşk mı sizce daha önemli ?

Aşkı için Yüksek lisans yapmış bir insan için önce aşk/sevgi, sonra kariyer.

(12 soru mu olmuş ;) )



Kendimle ilgili 11 gerçek daha,

*Tipik Yay burcuyum. Tüm özelliklerini taşırım.
*Kısa boylu, zayıf ama göbekliyim.
*İyi bir dinleyiciyimdir.
*Renkleri ayırmam hepsini severim, mavi ve yeşil ayrı bir güzel sanki =)
*Yemek yapmayı severim.

*İmkanım olsa pastacılık kursuna giderdim.
*Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. 
*Yemek yapmayı, yemeği seviyorum. 
*Çok konuşur, çok yazarım.
*İnsanları yanlışlıkla kırmaktan çok çekinirim. 
*Haksızlığa gelemem, hakkımı savunmamış isem gece uyku uyuyamam...

Beni anlat anlat bitmez, ama 11 dediler 11 özellik olsun. Zaten blogu takip ettiğiniz sürece benim diğer özelliklerimi de anlarsınız ;)


Benim sorularım ise şunlar ;

**Burcun nedir?

**Kitap okur musun? Şuan okuduğun kitap hangisi?
**En sevdiğin mevsim hangisi?
**''Asla ............... '' boşluğu nasıl doldururdun?
**Şuan ne olsa çok sevinirsin?
**Fobin veya takıntın var mı?
**Zaman makinan olsa hangi zamana gitmek isterdin, neden?
**Bir şekilde (şans oyunları gibi) elinize yüklü miktarda para geçti, (kendinden hariç) kimleri mutlu ederdin,o kişiler kim, nasıl?
**Peki o paradan bende nasiplenir miydim? Nasıl?
**Neden blog ?
**Mecburi olarak yapmacık olduğunuz oldu mu? ee merak ettik şimdiiiiii =)


Mimlediklerim; 

Tatlı Hayat Pembe Tat

Baby-Book
Görümcemin Bana Ettikleri
İkisehirbirmeryem
kucukmucizelerle
Capon Palugu
Bizdenhayatvehobi
Presesin Pamuğu
Paylasacaklarim var



Etiketler: ,