Ne mi yiyorum? Nerede yanlış yapıyorum...


Evet ilk hafta 1,6 kilo vermemin sırrını açıklıyorum.
Az sonraaaaa.....


Ne yedim? Hangi diyeti yapıyorum.



Direk kendime bağlı diyetimi yapmaktayım arkadaşlar. Karma Diyet.



Karatay diyeti; evet mantık güzel şekersiz bir hayat bana uyar.



Kan şekerini ani yükselten ani düşüren yiyeceklerden uzak dur!

Şeker yok!
Kahvaltı yap! 


Dukan diyeti;  gerçekten etkili, denemiş ve uzun süre korumuştum.

Doğru yapıldığında riski olmayan verimli ve kalıcı bir diyet. Ama kendine ve diyete vakit ayırman gerekiyor. Çalışan olunca, eşe de yemek hazırlayanca hele bir de çocuk varsa biraz zor.


Protein tok tutar!

Şekerden ve Yağdan uzak dur !


Alkali diyeti; Eh mantıklı tabii.



Alkali Su iç ! (limonlu, karbonatlı veya özel karışımlı)

Tabağın 1/3 ü salata olmalı! 



ve Diğer diyet yöntemlerde ortak olan ; Bol su, yeşil çay, spor, yürüyüş, bol hareket, az ye sık ye...




Akşamları bikiniprojesi'nde gördüğüm plank yöntemini yapıyorum... (bir gün yapıp iki gün yapmayanlardanım :) )



Asansör çok gerekmedikçe kullanmıyorum. Kullanmak zorunda isem asansörde squat yapıyorum.




İlk iki haftada 2,2 kilo verdim. Bir kısmının ödem olduğunun farkındayım elbette :)



  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Çok iyi başlayan ve çok iyi ilerleyen diyet politikam ikinci haftadan sonra sarsılmaya başladı...
Bir ayda verdiğim kilo hala aynı olduğunu görmekteyim...


Bu üzücü durum karşısında seçtiğim karma diyet yönteminin bana uymadığını, kaçamaklara sevk ettiğini gözlemledim.

"Aman nasılsa Karatay yağ serbest diyor. "
"Dukan süt serbest diyor. "
"Falanca bu serbest diyor..."



Bu hafta Dukan Express yapmayı düşünüyorum.



Ayrıntılar Dukan Diyeti Tariflerim'de.




Sağlıklı ve zayıf kalın :*

Etiketler: , , , , , , , , , , ,