Gezmelerden☆☆☆Kapadokya☆☆☆



Hep merak etmiş, hep gitmeyi istemiştim.
Kaç kere gitme planları yapıp erteledim bilinmez...
Eşimle gitmek nasipmiş. İyi ki de eşle tattım bu deneyimi...
İlk defa tura katılacaktım... ne alınır ne götürülür ki...
Kapadokya'da hava nasıl olur?
Yemekleri nasıldır?
Balonla gezerken soğuk olur mu?
Sorular sorular....

Önce herkes kendine sırt çantası hazırlamakla başladı.
Mayıs ayı hava yağışlı olacak...
Hırka almak lazım. "Hırkanı da koy hayatım..."
Ertesi gün güneşli olacakmış...
"Spor mu alsam babet mi..."
"Ben ikisini de aldım."
"Diş fırçanı kendi çantana koyar mısın?" "Tamam tamam macun benim çantada durabilir..."
"Eee ben çantaya sığamıyorum..."
"Şu küçük valiz neredeydi?"
Diye gerçekleşen bir koşturma sonunda istediğimiz herşeyi ve yedeklerimiz ile birlikte düştük yollara.

Tur macerasına başladığımız anda otobüsleri karıştırdık :)
Meğer Ets turun tek bir otobüsü yokmuş. Bir biz geziyoruz sanmıstım ama değilmiş :-)


Turumuzun gece yolculuğu bitip güneş kendini göstermeye başladığı sıra Ihlara Vadisine iniyoruz. Alabildiğine güzellik. Basamakları inmek kolay ama çıkması o kadar kolay değil...





Ihlara vadisi gezisinin ardından Narlı Kuyu Gölünü  görmeden olmaz dedik...

İnsanların kendilerini savunmak amacıyla olusşturdukları yeraltı şehirleri o kadar dar ince patikalardan oluşuyordu ki ben bile sığamadım...


Neyse ben susayım, fotoğraflar anlatsın kendisini...






















Taşı oyup içine yerlesim alanı oluşturma fikri hala kullanılmakta. Özellikle turistik mekanlarda...


 Ve balon turu. Kesinlikle sırf bunun için bile gidilebilir. Gün doğumunu yerden yüksekte izlemek...
Kapadokyayı havadan görmek...
Hepsi bir yana balon ile uçmak...



Balon turu



kapadokya balon turu
İniş anı 

Dönüş yolunda ise kısa bir Tuz Gölü maceramız oldu. Yorgunluğumuzu atmak için  ayaklarımızı tuzlu suya soktuk..



Eğer Tuz gölüne ayaklarınızı sokmayı düşünüyorsanız yanınıza deniz ayakkabısı veya terlik almanızı öneririm. 
Tuzlar kristallenip kaya gibi sertleştikleri için ayakları acıtabiliyor ;)
Diğer gezi hikayelerim için tık tık....


Etiketler: , , , , , , , , ,