Maydanoz, Nane, Limon, Tarçın Mucizesi

Dün akşam fazla mı kaçırdın?
Şişkinliğin mi var?
O zaman tam sana göre bir tarif var :) 
Bahar çok yakında sıcaklığını iyice gösterecekken, kalın kazaklar yerine penyelere geçilecekken, montlar ve hırkalar ile fazlalıklar saklanamayacak ise, görüntüden önemlisi sağlıklı yaşam için vücudu arındırmak için; Nisan ayının detoxunu yapmak gerek 😃 #DevNutellaKavanozundaDetoks 😂 #OyaDiyette
Oya Başkan Behar (@ayomisan) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

- 1 avuç Maydanoz
- 1 avuç Nane
- 1 avuç Reyhan/ Fesleğen
- Kök Zencefil
- Kök Zerdeçal
- 3-4 adet Karanfil
- 3-4 gül Goncası
- Kabuk Tarçın
- Yarım limon (Kabukları ile birlikte)
- 1,5 litre su

Sabah taze hazırlanır, Kaynatılmaz. 1 saat sonra içmeye başlanır. Buna ek olarak 1 lt su daha içilir.

Merve Bilge Atalay'ın diyet listesiyle birlikte verdiği detoks suyunun tarifi.
Bir çok kez kendim uyguladım, gördüm. Hatta Her ay bir kere uyguluyorum.
(diyet ile desteklemediğim için) Mucizevi kilo azalışları yaşadım diyemem. 
Her mucize de göze sokulmaz ki :)

Sağlıklı yaşayın;)


Etiketler: , , ,