3.trimestır Sorunları 1#

Çok sorunlu bir gebelik geçirmiyor olmama rağmen ilk üç ay koku ve son üç ayımda mide diye özetleyebilirm:)

Zaten normalde hassas olan midem çoşmuş durumda. İsimlendiremiyorum.
Midem yanıyor desem değil, midem kazınıyor desem hiç değil...
hamilelikte mide sorunları

Yaşamımı özellikle gecelerimi olumsuz etkileyen durumlar ;)

1) Su içince  oluşan geğirti ve onunla birlikte gelen bazen mide öz suyum bazen de yemek sularım.:@

2) bu durumu su içmeden oturduğum yerden de yaşıyor olmak.:@

3) Yutak borumun bazı bazı dondurma yersem geçecek gibi olması.ama ne yesem düzelmemesi (Galiba bu yanma hissi) :@

4) yutak borusunun girişi(boğazım) ve çıkışı (mide girişi) noktalarında sanki büyük bir ekmek parçası kalmış gibi olması.  Sürekli yutkunma ve birşeyler atıştırsam geçecekmiş hissi. :@ ama geçmemsi

5) Uzun otururken ayağa kalkma esnasında sanki iki litre kola içmiş gibi geğirme hissi :@

6) Otururken haniiiiii kolanın kapağını açarsın da fıss diye gaz çıkar ama o kadar çalkalanmıştır ki gene de o aradan köpük çıkar ya. İşte o his de oluyor. :/

7) çok yediğimde olanları saymama gerek yok :p kendim ettim kendim buldum durumu :p

Ben bunların hepsini aynı gecede yaşıyabiliyorum, bazen tek birini bazen de hepsini...
Ha gündüz niye birşey yok orası meçhul.

Tabiki soğuk sütü üç yudumlama ile içtm,
kimyon kaynatıp çayını içtiğim geceler de oldu.
Aah bir gece de çiğ patates rendeleyip suyunu içmişliğim var.
Patates haşlama suyunu içtim demiş miydim :p
Kereviz suyu rendesini dememe gerrk yoktur değil mi?
Gaviskon ve reni mi :) tabiki kafaya dikip içiyordum ;)

Sizler nasıl başa çıktınız bu durum ile?

Etiketler: , ,