Kolay Peeling Yapımı

Anayız diye henüz ölmedik. Hala kendime bakıyorum. Tamam tamam eskisi kadar olmasa da ayda bir bakım yapıyorum...
Tam da şuan yapmışken yazmak istedim...

Bu sefer uyguladığım maskeyi hazır ürünlerden tercih etmedim. Evdeki malzemeler ile kendim yaptım.

Zeytinyağı'nın mucizelerini duymayan kalmamıştır. İçerdiği E ve C vitamini ve antioksidanlar sayesinde nemlendirici etkisiyle birlikte cilt yenilenmesine yardımcı ve kırışıklık azaltıcı özellikleri bulunmakta.

Türk Kahvesi ve mısır ununun pütürlü formu ile  peeling etkisi!
Siyah nokta ve Sivilce Gözeneklerini açmasına ve lekelerde gözle görülür renk açıcı etki.

Antiseptik özelliği ve leke giderici etkisiyle bilinen Çay Ağacı Yağı

- 1 tatlı kaşığı türk kahvesi
- 2 tatlı kaşığı mısır unu
- 1 çorba kaşığı zeytinyağı
- 2-3 damla çayağacı yağı
Ben bu ölçü ile kollarıma ve yüzüme uyguladım ;)

karıştırılıp cilde peeling yapılır, 3-4 dakika kuruması beklenir ve suyla durulanır. Yumuşacık cilde inanamayacaksınız ;)

Havluyla kurularken dikkat!
Kahve'den ötürü renklenebiliyor ;)


Siz hangi maskeleri tercih ediyorsunuz?

Etiketler: , , , , , , , ,