Bebek ile Tatil~Hayaller ve Gerçekler Tadında

Oysaki tatile çıkmadan önce tatile çıkan yeni veya eski bloggerların yazılarını okuyup hazırlanmıştım.

Arabasında durmayan bebek yapmışım

Evet her şeyimiz tastamamdı. "Aa keşke şunu da alsaydım" dediğim hiçbir şey olmadı. 
Ateş ölçeri, tırnak makası, ağrı kesicisi, oyun halısı, güneşlikli deniz simidi, havlusu, fitili, bezleri, boyun simidi, mayo bezi, bir poşet oyuncağı, osu busu derken... ben ve eşim valizin bir kenarına sıkışırken Toprak bebenin sayısız valizi poşeti zımbırtısı oldu... 
Evet pişman değilim. Keşke yanıma şunu da alsaydım diyeceğim bir şey olmadı. Ya olsaydı da aklım sürekli onda kalsaydı iyi miydi? Tabi ki hayır. Kafa rahat😊

kameraya bakmadan poz vermek onun işi

Neyse tabi ki arabayı bir kişi daha oturamayacak kadar doldurduk ve yola koyulduk. Normalde arabada sıkılmayan bebe, 1 saat içinde sıkılmaya başladı. Zırt pırt mola verme ihtiyaçları oldu haliyle.
Çocuk bu ben bile sıkıldım diyip sineye çektim 🙈
Zaten Yalova-Bursa-Susurluk-Manisa kesinlikle duracağımız yerler arasındaydı, 5 saatlik yola 4 durak koyunca 7 saatte varılabiiliyor tabiii :)

Manisada arkadaşlarla buluşup (onlarında 7,5aylık bebeleri var), konaklayıp asıl tatil mekanımız için yola çıktık.. Sıkıcı ama sorunsuz geçen yolculuk ile birlikte Muğla-Akyaka'daki otelimize geçtik. Herşey güzel başlayıp güzel devam etti, Kabul.

Gene mi su bakışına dikkat

Amaaa hani o yorulup uyuyan bebekler nerde?

Ee tamam deniz, plaj, havuz otel. Gir suya da yorulup uyu kuzum, yok!
Iııı  ıııkkk. Suyu sevmedi. Halbuki kendi küvetinde 37,8derece suda gayet güzel cap cap cap yapıyordun oğlum. Noldun?
Havuz soğuk geldi. (gayet ılık bir su)

Havuzu sevmeyen bebe

Deniz ise tuzlu geldi.

Gene mi deniz

Bir de güneş! ah sanarsın ilk defa sokağa çıktık :) Güneş gelmeyecek, hep gölge olacak, Rüzgar esmeyecek...
aman tam mızıkçı!
Ağlamıyor ama suratı Nurella edasında duruyor :/

Nurella suratlı

Hadi uyku vakti geldi uyuyalım.
Yok!
yat uyu kuzum, yok!
Gezelim kuzum, yok! Napalım?
Agucuk cugucuk. Ama gezicektik biz be oğlum ☹️



Evet şaka değil, Toprak tüm gün suratı sirke satma modunda olup, odaya geçtiğimiz an çocukta enerji patlaması yaşıyordu. (güneş yok, su yok, hafif bir esinti bile yok)
Oyun istiyor, gülmek- kahkaha atmak için gak dememiz yetiyor.

 

Katıla katıla gülüp oyun oynamayı teşvik ediyor...
Ne mi yaptık, aynen istediğini yapıp uyku saati yerine onunla güldük eğlendik. Odada!

Arkadaşların bebeği bizimkine nazaran çok daha hareketli, yerinde durmaz, enerjik olduğu için kendi adıma Nurellamın sakinliğinden memnundum tabikii. Yormadı, yorulmadım.
Eh bir de gülümse be çocuk!
Tam gülücem dalga geliyor

Ne yalan söyleyeyim, kötü bir tatil değildi.
Evdeki düzenimizin otel odasında olmayacağını bende biliyordum. ama en azından bir eğlenme belirtisi gösterseydi, bir memnuniyet ışığı olsaydı :)
yüzme çabası...
Kankisi Emin Salih milli yüzücü gibi yüzerken, benimki kıyıda suya hııııı diye kızmakla meşguldü :D


 


Sonuç olarak Toprak bebe 5,5 aylık iken ilk deniz tatilimiz umduğumuz gibi gitmedi.

 
Seneye çok kötü planlarım var yavrum :)
Ananen ve dedene istediğin mızıkçılığı yapabilirsin, bu duruma sevineceklerine eminim :D

Hııı ama tatile çıkmadan önce deniz ile aranı düzeltirsen belki seni de götürmeyi düşünebiliriz :)






Bu da güzel anlardan derleme :)

Tatile çıkmadan boyun simidi almayı unutmayın ;)
Minnağımın tatil videosunu başa sarıp sarıp izlemek serbest 😊 💙💙💙 Denizi sevdi mi? Denizde uslu durdu mu? Huysuzluk yaptı mı? Uyku düzeni nasıldı? Yüzmeyi öğrendi mi? Hangi stil yüzmeyi seviyor? Kaç dakika su altında kalıyor? Deve güreşi yaptık mı? Kumdan kalemizi dalgalar götürdü mü? Hepsi ve daha fazlası😒 yazdım📝, fotoğrafladım📸 🔝ig'nin tozpembe ve mükemmel yaşantısına uygun olmadığından blogumda 😝 yoksa blog reklamı yaptığımı sanmayın 😂
Çok Bilmiş Anne (@ayomisan) tarafından paylaşılan bir video ()

Etiketler: , , , ,