Çok Hızlısın be Hayat!

Derlerdi de anlam veremezdim.
Nasıl olur da insan tüm gün birlikte olduğu yavrusuna doyamıyor ki...

Sosyal hesaplardan veya arkadaşlardan sık sık duyardım; "oğlum/kızım uyuduğunda videolarını fotoğraflarını izliyor onları seviyorum."
Deli misin arkadaş diyordum, tıpkı henüz çocuk sahibi olmamış arkadaşlarım gibi😊
Hayat Sen mi hızlısın ben mi sana yetiŞemiyorum? 

Toprak, uslu bir bebek ama gene de doyamadım ☹️
6ay nasıl geçti anlamadım☹️
Başta sarılıktı usluydu. Sakindi, ağlamaya mecali yoktu ki...
Kokladım,
geceleri uyandırmaya kıyamadım nefes alışını izledim,
yanağına dokundum,
uyandırmaya kıyamadım ama gene de doyamadım 😞
Zalimsin zaman.
Çabuk geçiyorsun.
Hiç bir anını kaçırmamak için iştn ayrılma kararı aldım.
Her an yanındaydım, 6ayda toplasan 6saat ayrı kalmışızdır.
Sonuçta gene de doyamadım...

Hayat Sen mi hızlısın ben mi sana yetişemiyorum?


03.08.2016