Ömer Toprak büyüyor~3 Aylık

Çünkü bizim hayatımızın merkezinde Ömer Toprak var❗️ Ve bir de besin alerjisi😔 Şuan bir çok gıda hayatımızda yok❗️ onun zaten yok, benimde yok🙄 3.ay fotoğrafımız Besin alerjisi farkındalık haftası için. ❗️8-14 Mayıs Besin Alerjisi Farkındalık Haftası. ❗️ Sevgili teyzeler amcalar çocukların eline birşey tutturmayın. Belki size yarayan şey bize yaramıyordur! "Birşey olmaz" diye bir cümle bizim hayatımızda yok❗️ Her şeyi kontrollü tadıyor, herşeyi ona göre gözlemliyoruz. Bizlere destek olun 😊 #besinalerjisifarkindalikhaftasi #besinalerjisi #ÖmerToprakBehar
Çok Bilmiş Anne (@ayomisan) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

3.ay fotoğrafımız Besin alerjisi farkındalık haftası için. ❗️

8-14 Mayıs Besin Alerjisi Farkındalık Haftası

Alerjisi hayatımın her yerinde. Ne yesem dokunuyor. Yemesem aç geziyorum.
Aklım fikrim zikrim hep alerji...
Hep kaka...
Hep kan...
Patates, zeytin, zeytinyağı... ekmek mi bazen o da var...
Ya bir şeyler yanlışsa diye düşünceler...
Nasıl geçer böyle günler...
Ya gene pişik olursa...

Ne oğlumun kokusuna doyabiliyorum, ne gülüşüne, masumluğuna, sessizliğine.
Hiç birşeyine doyamıyorum.
Vicdan azabı...
Sorumluluk... bu başka bir sorumluluk. Bu diyet başka diyet...
Baktığımda göremiyorum...
Oğlumun güzel günlerini göremiyorum.


herkesin imtihanı başkaymış. Kiminin gaz, kiminin uykusuzluk... Bizimki de buymuş...

Geçecek ama ne zaman...

Çok Bilmiş Anne (@ayomisan) tarafından paylaşılan bir fotoğraf () 95 günlük


Ömer Toprak 2aylık yazısı için                Ömer Toprak 4 aylık yazısı için

Etiketler: , , , ,