Pastel Renkli Saç Boyama

Saçımı yeşile boyadım, boyadım ama neden boyadım?
En çok aldığım soru:) tabi bakışları tahmin edersiniz :)
Aslında sorunun cevabı tek. "Canım öyle istedi😆"
Böyle söylesen olmuyor tabi😝
Nabza göre şerbet veriyorum elbet 😜
"Ya sormayın bizim kuzenler (ergenler) yapıyordu, Oya abla sana da yapalım dediler. Heveslerini alsınlar. Dedim "
"Yok yaa! abi zaten kestirecektim, hadi yapalım değişiklik cinslik olsun dedim."
"Ay ol herkes yaptı geri mi kalacaktım!"
"30 yaşımdan sonra bu çılgınlığı yapamayacaktım yaptım, işte"
 yeşil renkli saç


Asıl cevap ise büyük konuştum!
Geçen yıl bu zamanlardı sanırsam 🤔
Bizim arkadaşlar, saça tüyler, renkli kaynaklar, bilmem neler takıyor, hatta biri bir iki tutam da boyama kararı alıyor iken...
"Arkadaşlar kaç yaşınıza geldiniz, biriniz anne oldu, yapmayın etmeyin..." 
Sonuç bu işte😁
 PASTEL renkli saç modası


Nerede  boyadım ?
Evde boyadık. Evde kendi kendimize. 
Önce salonda, sonra oturma odasında, daha sonrasında yaptığımız hatayı anladık banyoya geçtik. Sadece saç boyamadık elbet, banyo dolaplarını, paspaslarını😬 Havluları🙄 

oryal ile saçç rengi açma

Neyle boyadık? 

Öncelikler oryal(oryel) üç ölçek ile saçımın rengini açtık. 
Daha sonrasında radikal color mavi boya ile boyadık. 


Kim kim boyadık? İşte boya ekibim 😀👆🏼
Ergenus kuzenuslar ✌🏻️

Nasıl boyadık? 

Öncelikle saçlarımın hizasını belirledik ve nasıl olmasını istediğimi. 
Kesinlikle krepe şeklinde yapılın ışıltı gibi olsun istiyordum. 
3 ölçü oryal kullandık. 
Tutam tutam ayırıp,krepe yapıp uç kısımlarına açıcıyı sürdü. 
Bu kısım en basit kısımmış meğer. 


Asıl önemli kısım ton tutturmak! 
Kontrollü bir şekilde renk tonu tutturmak için alttaki ve üsttekileri kontrol etmek en önemli kısım. 



Ah tabi birde açıcıyı ne kadar hızlı sürüp bitirirsen aradaki zaman farkı da o kadar az olur, ton farkı daha az olur


Kalanların açılmasını bekliyoruz... evet banyoda :) malum salondaki koltuklara biraz oryel dökünce anladık ki bu işin yeri orası değilmiş.
parke üstüne geçtik ama oda çözüm olmadı... sonunda banyonun yolunu tuttuk.


Saçın açılmış hali😝

Banyoda da vukuatlarımız devam etti. paspalar da nasibini aldı tabiki :) Güldüğüme bakmayın, annemin verdiği tepki böyle değildi :p


Nerde kalmıştık?
 Radical color boyayı saç kremi ile karıştırdık. Bunu şuanda hatırlayamadığım bloglarda gördüğümüz için yaptık (Aman sakın siz yapmayın)


Saç kremi ile karışınca daha sürülebilir bir hal alıyormuş. aslında boya zaten sürülebilir kıvamdaydı. Gereksiz bir işlem oldu. (sonrasında gereksiz olma sebebini daha iyi anlayacaksınız)


Boyarken kesinlikle eldiven kullanmanızı tavsiye ederim, sadece saçlarımı yıkarken bile tırnaklarım ve ellerim masmavi oldu. İki üç günde anca çıktı.


Boyandıktan sonra tüm uçları poşetlemenizi öneririm. Çünkü gördüğünüz üzere her yere ama her yere deyme olasılığı yüksek. yaklaşık bir saat banyoda bekledim :) Sarmama rağmen. Çünkü artık üstüm başımda batmıştı :)


1 saate yakın saçımda bekledi ve sonuç üstteki fotoğraf gibi. 
Hüsran!!!

Tabi ben ne yaptım, sabah kalktığım gibi saçımı tekrar boyadım. Bu kez saç kremi ile karıştırmadım. Ayrıca yaptığım araştırmalar sonunda boyayı akşamdan yapıp sabah yıkayanlar varmış...
Bende 3 saat beklettim. Evet tam 3 saat!

Boyayı sürdüm, uçlarını sardım ve başımı eşarp ile bağladım.
Sabah tüm ev halkı merak etse de herkese süpriz diyerek oyaladım.


Sonunda yıkadım ve sonuç üstteki gibi oldu. Bir kaç teknik hata var, mükemmel olmadı. Ama mükemmel olmasına gerek de yok :)

pastel renkli saç
Bu da iki yıkama sonraki hali. Çabuk akıyor olduğunu söylemişlerdi ama ikinci haftası ve hala saçımda. Acaba saçlarımı az mı yıkıyorum :p

Renkli saç boyamayı evde yapmayı Tavsiye eder miyim?
Hayır.

Renkli saçı tavsiye eder miyim?,
Evet.


Yok Arkadaş gidin kuaförünüzde oturun, iki sohbet edin o boyasın siz mesaj yazın, instagramda snapchatte takılıp...
Yere dökülsün umursamayan...
Yetti yetmedi, oldu olmadı stresini yaşamayın...

Benden söylemesi ;)

Etiketler: , , , ,