Puf arıyorum

Evimizde orta büyüklükte bir odası var.Genelde o odada oturmayı düşündük ve  İkea'dan bir L koltuk aldık. Ama L koltukların sıkıntısını biliyorsunuz. Biri geldiğinde oturma yeri konusunda sıkıntılı oluyor. 
Berjer veya tekli koltuk almak istemedim, evin her yerini eşyalarla doldurup göz yormasını istemiyorum. 
Hem sıkış tıkış havası olmasın hem de göz yormasın. 
Berjeri elediğimize göre diğer seçenekleri düşünmeye başladım.


 
Büyük minder mi alsam veya diksem/diktirsem diye düşündüm.
Ama oda çok sıradan olacaktı. Diğer odalarım kadar şık ve modern olsun istiyorum. Minderi de eledim. 

Petibör Minder
Kendin yap konularında gezerken bu minderi gördüm ve bayıldım. Aklıma bunlardan bir kaç tane yaptırıp üstüste koyup sabitlemek geldi (hala yapmayı düşünmüyor değilim).

Daha sonra bir arkadaşım yapmayla uğraşmak yerine satın alma fikrini önerdi. Aramalarım sonucu bulamadım.Aslında piyasada çok puf modeli var ama ben farklı birşey istiyorum.
Aslında puf deyince akla çok farklı model geliyor. Armut puflar, tuvalet aynasının önüne puflar, minder tarzı puflar, klasik puf, çok spor puf......  off pufffff offff...

İnternette arattğım puf çeşitlerine bakarak 'ne istemediğime' ulaştım.

Ayaklı ve klasik bir puf istemiyorum.


 

Sevimli olmalarına rağmen uzay çağında yaşamadığımıza göre bunlar da aradıklarım değil...


 
 Köşeli bir model de istemiyorum...
Ayıca istediğim an sağa sola taşıyabileceğim ağırlıkta ve yumuşaklıkta istiyorum...


 
İstikbal'de gördüğüm pufları da istemiyorum....


 
Değişik bir model olsun istiyorum ama bu kadar değil. 


 

Galiba bu üç modelde birşey arıyorum. 
Aslında biraz inceleyince içimden GÖRÜMCEM bana yapar diye geçiyriyorum. Acaba yapar mı?
Yaparsa sizlerle buradan  paylaşacağını düşünüyorum ;)



Aylar sonra ben bu puf/minder/koltuk sorunuma çözüm buldum. Bir adet minik berjeri aldım İKEA'dan. Yüzünü beğenmediğim için kapladım.
İşte onun kaplanış hikayesi  ;) Minik Berjer Koltuk Kaplamaca TIK TIK...


Etiketler: , , , , , , , , ,