°Evde Kendin Koltuk Kaplama #2 °

Herkese sıcak yaz gününden merhaba :)
Bahar ve yaz bana hiç iyi gelmedi. tembelleştirdi. Yoo zaten genelde tembel bir yapım vardı kiii :)
Ama artık toparlanma vakti geldi...


Mart ayında aldığım ve İkea alışverişim adlı yazımdan da hatırlayacağınız gibi bir adet berjer almıştık. Renk seçeneği yoktu. Kırçıllı krem keten kumaşını pek sevememiştim, sevemedim de. Zaten alırken de kaplamayı planlayıp almıştım. 

Önce kumaş beğenemedim. Aldığım şu kumaşın oda ile bütünlük sağlamadığını görünce ablama mutfaktaki köşe takımını kaplaması için vermiştim. Annem ile birlikte kaplamışlardı, "Neye niyet kime kısmet".

Her hafta kumaşçının önünde bitiyor yeni kumaş var mı diye kontrol ediyordum. Ve sonunda aradığım kumaş geldi :)
Tabi ki gene Duck kumaş...


Koltuk Kaplama Kumaşları
Duck Kumaş
Öncesinde bir taslak hazırladım. Dikip kontrolünü yaptım.

 Üst parçada üç tane ek ve köşeleri mevcuttu. 
Her bir birleşim yerin için Burda dergisindeki kalıplar gibi harf ile kodlama verdim. 
Dikim aşamasında sorun çıkmasını istemedim.
Sonuçta kalıbım olmuştu.

Kumaşı yatırdım bir heves kestim biçtim, diktim. Yerleştirdim kiiiii,
pot pot olmuş :(
Olmadı o zaman tekrar sökülür, tüm parçalar gözden geçirilir...
 

Tekar dikilir. 
Bu kez daha gergin şekilde kapladım...


Havalı zımba ile koltuk kaplama
  



İşte koltuğun son hali :)

Önceki hali burada.....

Nasıl güzel olmuş mu?  Acaba Oturak kısmını başka renk mi yapsaydım?   (''ړ)

~~~~~~~~~~~~

diğer koltuk kaplama ile ilgili yazılar için Tıklayınız....

~~~~~~~~~~~~~

instagramda an be an "ayomisan"

@yenigelinyenihayat



Etiketler: , , , , , , , , , , ,