İKEA Alışverişim...

Merhaba,
Evimin eksiği hiç bitmiyor. Evde yaşadıkça yeni yeni eksikler ortaya çıkıyor. 
Mesela haftasonu 5. kez çamaşır yıkatınca ekstra bir çamaşırlık ve mandal eksikliğimi fakettim.
Yeni evliler sizlerde de aynı durum söz konusu mu, yoksa ben mi çok eksik evlenmişim :))
Mesela yazımı okuyanlar bilir puf arıyordum. Aslında buldum da, ama vakitsizlikten yapamaya vakit bulamadım. Sonraları eksikliğini de unuttum.

Ta ki  İKEA'ya gidene kadar :)  İKEA benim için bam başka bir dünya. Keşke yolumun üstünde olsa, sık sık gidebilsem... Sanırım erkekler birleşip İKEA'nın uzak diyarlara açılması konusunda imza topluyorlar :)

İKEA'ya gidince bilinç altıma yer etmiş eksik listem geldi gözümün önüne.
O lazım, bu da lazım, eveettt bundan da yok bizdeee, sence pembesini mi mavisini mi alsam edasıyla reyon reyon gezdim. 


Gezdim dediğime bakmayın, zamanımız az olduğu için hızlı bir gezme yaptık.

Almayı/yapmayı düşündüğüm puf yerine minik bir berjer buldum. Hem de fiyatı bütçeme uygundu. Daha işlevsel bir şey olacaktı. İşte bu berjeri aldım... 



Minik Berjer
Artık o bizim. Rengi beyaz, keten kumaştan olması kafanızı karıştırmasın, ona güzel bir yüz dikilecek.
Bu akşam çalışmalara başlıyorum ;)

İki adet büyük raf ; 

Büyük İkea Raf

Bir adet de bunların 1/4'ü kadar olan raf aldık. Nasıl bir kombin yapacağıma dair bir planım var.


Sadece bunları almadım tabiki, mumlar mumluklar, ıvır zıvır eşyalar derken bir sürü şey aldım :) 


Alışveriş aşkı =)

Bagaja sığmayan eşyaları ve koltuğu Bursa'dan Yalova'ya, daha sonra İstanbul'a bu şekilde götürdük :)
Yorucu oldu ama değdiğini düşünüyorum =)

Koltuğun son durumu ve rafları monte ediş şeklim için takipte kalın ;)

Etiketler: , , , ,