Neye niyet kime kısmet :)

Günaydın herkese...    


Biliyorsunuz yeni işe girmiştim. O yüzden yoğun bir tempodaydım...
İnstagramdan takip edenler bilir. Dün itibariyle artık evimdeyim.


Hani demistim ya bu kumastan ne yapicam diye. pek yakında adlı yazımdaki kumaş ;)

O oldu bitti ama hem tembellikten, hem de vakitsizlikten yazıp da sizlerle buluşturamadım konuyu.

Aslında niyetim çok farklıydı.  Daha doğrusu kendime kullanacaktım ama ablama nasipmiş :))



Çocuklar sayesinde delik deşik olmuş, üzeri karalanmış, eski hali içler acısı olan köşe takımı;


                 




Köşe koltuklara göre kesilip biçilen kumaşlar bir güzel kaplandı. Ve işte sonuç...






koltuk kaplama
Duck kumaş ile koltuk kaplama
  




Hem deeee perde fonu da yapıldı :)))
 Valla ne yalan söyliyeyim. Ben kaplamadım. Ama kaplanmasındaki en büyük payı kendime ayırıyorum:))))
 Kumaş olmasaydı annem ve ablam daha çooookkkk düşünürlerdi :)
Ben yapmadım ama annem ve Nedime ablam kendi elleriyle yaptılar;)

Ellerine sağlık ...

Benim kapladığım koltuk ise bir başka yazı da ;)

Biri bu Oya'nın Berjeri



Gerekli malzemeler ;
***Eski mobilya
***Tel zımba (büyüklerinden) ve havalı zımba
***Kumaş
***Ve bol miktarda cesaret ;)



Maaliyeti;

*Tel zımba bir kutu yeterli gelecektir, 10lira.
*Havalı zımba 35-40lira arası.
*Duck Kumaşın metresi 10lira. 3metre almıştım 30lira, (fon perdeler hariç). 
Masa ve koltuklara tam yetmiş. Tüllere ayrıca almışlar.

*Cesaret bedava;)

~~~~~~~~~~~~

diğer koltuk kaplama ile ilgili yazılar için Tıklayınız....

~~~~~~~~~~~~~

instagramda an be an "ayomisan"

Etiketler: , , , , , , , , , ,