Son Defa Dukan Diyeti !



Benim için diyet sezonu açıldı. Geçtiğimiz yaz istediği kiloda olamayan ben bu sefer olacak. Ertelemeden olacak.
Demotive olmadan olacak.
Sağa sola kulak asmadan olacak

Neyse diyet hikayeme geçmek istiyorum.

En son sizlere yemeği kıstığımı ve karma diyet yaptığımı anlatmıştım ve bir şeyleri yanlış yaptığımı anlatmıştım.
Karma Diyet ile ne demek istediğimi NE mi Yiyorum? Nerede Yanlış Yapıyorum? adlı yazımda göreceksiniz.
Nitekim Karma diyetin bana uymadığını anlamış bulunmaktayım.
Eksiye gidiş beklentisi var iken + larda olmak ilginç oldu.
Sanki bu konuda biri beni uyarmış mıydı:)

O sıralar yeni bir furya var, dukan ekspress. E bir de onu denemek gerek dedim. Daha rahat yapılacak gibi.
Nitekim Simla hanımın aktardığı bilgiler yardımı ve  www.ANNEKAZ.com arkadaşlığı ile birlikte girdik Dukan Ekspress niyetine :)

Dukan ekspres saf protein ile başlayıp, ikinci gün sebze ilavesi yapıp, üçüncü meyve ilavesi, 4., 5. gün derken her gün birer çeşit ilave yapılarak ilerleyen, hafta bitiminde saf protein döngüsünü yeniden başlatan gayet rahat yapılan bir diyet olduğunu ve 1 haftada bir kilo verilebildiğini gördüm, hatta gördük...

Ne mi oldu... Kıymetini bilemedim. :(
O zaman ki bahanemi hatırlamıyorum ama devamı gelmedi elbette.

Halbuki "Oya ne kadar zayıfladın, bir kilo bile fark ettiriyor" cümlelerini duymaya başlamıştım.

Bırakılan diyetler ve moral bozukluğunun verdiği yeme isteği ile birlişince verilen kiloların alımı da kolay oluyor.

Kaç kilolara çıktığımı söylemesem çok daha iyi olur  :)

Görsel de yok farkındaysanız.
Şuan diyetteyim elbette, +gulihanblog bebesiyle birlikte diyet yapar zayıflarda ben zayıflayamam mı dedim yola çıktım...

Amacıma ulaşacağım, kotuma tekrar sığacağım!!!




instagramda an be an Ayomisan ;)

Etiketler: , , , , , , ,